2008年7月31日 星期四

忙×享受


secret recipe - my favourite...i already tasted almost all types of them...hehe ^^


gourmet pie...mushroom cheese soup inside >< walao...CHEESE !!! I NEED U !!!


YAO YAK SENG - Chicken chop...baked rice...
we owazz finding for nice food to express our feeling...our pressure...
sushi king is my roomate's favourite so i was influenced by her...
like to eat too ^^ lolx...faster faster...i wan taste all da foods in this world...
especially special flavour or...who can introduce the places that got various types of nice foods to me ?? haha...
u r in my heart ~~

our friendship never ending...

a crazy,a quite 38,like to smile,love my life da gal...
that's me !!

最近实在太忙了,
连写blog或上网的时间都没有,
但却学会享受忙的过程。。。
有时觉得好累,
连休息、要透气的时间都没有,
但却懂得分配功课和玩乐的时间。。。
这学期只回家两次,
算是打破纪录了吧!
哈哈。。。
好想念你们哦,
我的家,我的爸爸妈妈,
还有顽皮的弟弟。。。
可能是每星期都有活动或“计划”,
所以一点都不觉得闷。。。
还花了很多钱。。。晕。。。
也许需要发泄吧。。。
哈哈。。。
我要让我的每一天都过得充实、精彩!
谢谢一直在我身旁陪我的你们。。。
这个星期六我们有BIG,
会到老人院拜访公公婆婆哦,
好好准备的时间来临了。。。
加油!!!
^Q^

沒有留言: